Akinių rėmeliai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Italas Guccio Gucci (1881 - 1953) įkūrė Gucci modelių namus 1921 metais. Kartu su savo žmona, siuvėja Aida Calvelli, jis atidarė savo pirmąją parduotuvę, o vėliau šeimos įmonę perėmė vaikai ir vaikaičiai. Gucci šiandien yra vienas iš garsiausių ir prestižiškiausių prekinių ženklų pasaulyje. Firmos produktai bei klien­tai yra tikri mados novatoriai ir jau seniai mados pasaulyje yra tapę gero skonio pavyzdžiu.

Arkliai ir arklidės tapo Gucci šeimos įkvėpimo šaltiniu. Dvigubos siūlės, naudoja­mos gaminant balnus, tapo išskirtiniu firmos simboliu.

Aštunto dešimtmečio pabaigoje firmos vardas tapo kiek nuobodokas ir firmos ateitis atrodė gana miglotai. Būtent tada firmos dizainerių komandai pavyko atnaujinti firmos markę, maišant stilingą, klasišką stilių su moderniomis ir drąsiomis tenden­cijomis. Anksčiau vyravęs pasenęs ir nuobodus stilius, tapo jaunatvišku, drąsiu ir nepaprastai paklausiu. Firma, kurią Gucci paliko Alessandrai Facchinetti, Johnui Ray ir Fridai Giannini klesti kaip niekad iki šiol!

Gucci akinių rėmeliai bei akiniai nuo saulės jau senai yra tapę ryškiausiomis žvaigždėmis mados padangėje. Dizainas orientuotas į naujoves: nuo efektingo kino žvaigždžių stiliaus akinių su plastikiniais rėmeliais ir tamsiais stiklais iki ekstravagantiškų įvairių spalvų metalinių rėmelių. Visuomet su ryškiu prabangos pojūčiu!

 

Yves Saint Laurent gimė Alžyre 1936 metais. Būdamas 17 mėtų, jis tapo Christiano Dioro mokiniu. Yves  Saint Laurent yra nusipelnęs daug pagyros žodžių, o jo pasitraukimas iš mados pasaulio prieš porą mėtų sukėlė nemažai sąmyšio ir liūdesio. Tačiau jo prekės ženklas išliko iki šiol, kaip ir tas jausmas bei stilius, kurio pradininku tapo ponas Saint Laurent.

YSL nuo seno pagrindinį dėmesį skyrė moteriai: dėvėdama jo rūbus ji jaučiasi patogiai ir užtikrintai, ji jaučiasi žavi. Tai nebūtinai turi būti rafinuoto dizaino suknelės iš ploniausio audeklo, būtent YSL sukūrė moterišką kelnių kostiumą.

Įkvėpimo jis sėmėsi Paryžiaus gatvėse. Menas taip pat yra pagimdęs idėjų ir modelių, ypač kalbant apie Piet Mondrianą ar Andy Warhol.

YSL yra nemirtingas, jis tapo ikona, o jo prekės ženklu galima pasitikėti. Jo akiniai - ne išimtis. Rėmeliai pasižymi stiliaus grynumu ir klasiškumu, o saulės akinių kolekcija stebina ir eina savo keliu. YSL yra skirtas ir vyrams, ir moterims, ir seniems, ir jauniems – tačiau visada tiems, kurie ieško amžino madingumo su aukštosios mados elementais!

 

Christian Dior gimė 1905 metais Normandijoje, Prancūzijoje ir domėjosi mada bei aktyviai dalyvavo jos kūrime iki pat savo mirties nuo širdies infarkto 1957 metais.

Pirmoji Dioro kolekcija pasirodė 1947 metais ir sukėlė sąmyšį visame prancūzų aukštosios mados pasaulyje. Vėl sugrįžo jau seniai pamirštas puošnumas ir praban­ga, o jo kuriama mada buvo pavadinta „Nauju įvaizdžiu". Apatinė suknelių dalis galėjo būti iki 40 metrų pločio, o pati suknelė sverti net 30 kilogramų! Tačiau ši nuostabi prabanga buvo tokia nepraktiška, jog sukėlė pasipiktinimą moterų, kurios jau nuo amžiaus pradžios kovojo už korsetų panaikinimą ir laisvesnį rūbų stilių.

Jau keletas metų, kai Dioro mados namams vadovauja anglų dizaineris John Galliano. Šis ekscentriškas mados kūrėjas, ištikimas Dioro tradicijų tęsėjas, yra tikras novatorius, kurio specifinis mados stilius tapo daugelio antraščių motyvu. Ir toliau jo stilius tebėra romantiškai moteriškas, labiau orientuotas į prabangą, nei pato­gumą, tuo pat metu stebinantis savo netikėtomis spalvomis, formomis ir simboliais.

Akinių dizainas tęsia Dioro tradicijas: stambūs, blizgantys, novatoriški, preten­zingi. Akinių rėmeliai išsiskiria madingomis detalėmis bei meniškais lankeliais - matosi jog tai Dioras!

Dior Homme, The man & Dior, Dioro vyriškoji mada... Pavadinimų yra daug. 2001 metais dizaineris Hedi Slimane sukūrė liniją „Dior Homme". Prieš tai jis dirbo YSL modelių namams. Hedi pagarsėjo savo klasikiniu stliumi bei linijų grynumu. 2003 metais jis pratęsė savo kontraktą su Dioro modelių namais ir ėmė vadovauti vyriškų kvepalų kūrimui.

 

Valentino Clemente Ludovico Garavani gimė 1932 mėtų gegužės 11-ą dieną itališkoje Vogheroje. Jau ankstyvoje jaunystėje jis susidomėjo drabužių modeliavimu ir jo karjera sparčiai šovė aukštyn, kai būdamas studentu, jis laimėjo modeliavimo konkursą. 1960 metais jis įkūrė savo modelių namus.

Valentino vardas ir modelių namai visuomet buvo siejami su raudona spalva. Meno istorikas Frederico Zeris taip apibūdina spalvą: „Ne kardinoliškas raudonumas, ne tango raudonumas, bet Valentino raudonumas".

Akiniai, kaip ir kiti jo kūriniai, yra nepaprastai gražūs ir yra įkvėpti kitų kultūrų bei epochų. Masyvūs ir nuostabūs modeliai, papuošti madingomis detalėmis - dėvėdami Valentino jūs tikrai neliksite nepastebėti!

 

Dizaineris Giorgio Armani, gimęs 1934 metais Italijoje, tik atsitiktinumo dėka tapo vienu iš garsiausių mados kūrėjų. Jo karjera prasidėjo nuo laikino dekoratoriaus darbo, o šiandien jo imperija duoda daugiau, nei 4 milijardus eurų pelno, turi 4700 darbuotojų, 13 fabrikų bei 250 prašmatnių parduotuvių 36-se šalyse.

Jo moteriškų rūbų kolekcija, po Dioro „Naujojo įvaizdžio", turėjo didžiausios įtakos šiuolaikiniam mados pasauliui. Moterims vis aktyviau dalyvaujant profesinia­me gyvenime, padidėjo tamsaus kostiumėlio bei kaklajuoste surišamos palaidinės paklausa, kurią Armani suskubo patenkinti. Armani dizaino nepaprastumas slypi tame, kad jame nėra nieko nepaprasto. Jo filosofija yra sukurti patikimą, per daug nekrintančią į akis bei pasitikėjimo savimi suteikiančią „uniformą". Emporio Ar­mani kolekcija yra specialiai sukurta jaunesniam vartotojui bei pasižymi ta pačia kokybe bei elegancija, išgarsinusia Giorgio Armani vardą.

Akinių kolekcija yra patogi ir madinga. Skirta visų pirma dvasiškai jauniems, savi­mi pasitikintiems žmonėms, nebijantiems pademonstruoti savo asmeninio stiliaus.

 

Elegantiškos Paryžiaus damos susilieja su bohema, biznio žmonės su menininkais, manieringumas su klasiskine elegancija, miesto stilius su retrostiliumi... sąrašas gali būti gana ilgas. Savimi pasitikinti elegancija maišosi su žaviu nerūpestingumu. Šis naujas netikėtas stilių mišinys tapo BOSS 2006 metų rudens ir žiemos kolekcijos įkvėpimo šaltiniu.

Moteriškas stilius yra prašmatniai klasikinis su moteriško rafinuotumo priemaiša, kuri pabrėžia naturalų moters žavesį. Vyriškas stilius išsiskiria netikėtai išreikšta bohemiška elegancija, pabrėžiančia vyrišką patrauklumą.

Mados tendencijos sugrįžta vėl ir vėl. Tai ir yra mada! Tai, ko Hugo Boss niekada nepamiršo.

Hugo Boss modelių namai yra vieni pelningiausių pasaulyje; po pirmosios kolek­cijos, pasirodžiusios 1970 metais, šiandien Boss namai yra labiau nei bet kada agresyvūs ir besiplečiantys. Akinių kolekcija nenuvils nei vieno. Hugo Boss „Hugo" linija yra labiau avangardiška, o „Boss" - daugiau klasikinė.

 

Galima drąsiai teigti, jog jis „Nudriskusio grunge stiliaus guru" yra vienas iš novatoriškiausių šiandienos dizainerių. Marc Jacobs senelė dar mažumėje išmokė jį megzti ir mados bei dizaino pasaulyje jis pagarsėjo kaip vunderkindas. Aukščiau­siu įvertinimu baigęs Niujorko Parsons Dizaino mokyklą, 1986 metais jis sukūrė savo prekės ženklą. 1997 metais Jacobs sukūrė pirmąją gatavų drabužių kolekciją Louis Vuitton modelių namams.

Kurdamas savo jaunatvišką ir kiek įžūloką stilių, Marc Jacobs greičiau formuoja tendencijas ir įkvepia, nei seka kitų pavyzdžiu.

Tai ryškiai pastebima ne tik jo kuriamų drabužių kolekcijoje, bet ir kitose - batų, rankinių, papuošalų bei namų apyvokos reikmenų kolekcijose. Marc Jacobs prekės ženklas vystosi sparčiai ir plečia savo kolekcijas, parduotuvių tinklą bei nepriklausomus butikus.

Marc Jacobs akiniai visuomet pasižymi naujausiomis mados tendencijomis! Jie, kaip ir visas jo dizainas, yra įžūliai madingi ir išsiskiriantys. Ir jų lankeliai, ir priekinės rėmelių dalys pasižymi ypatingomis detalėmis ir naujoviškomis formomis. Dideli ir kampuoti, suapvalinti ar siaurėjantys tarsi katės akys, plastikiniai ar meta­liniai, ryškiaspalviai ar neutralūs. MJ emblema yra bendrasis vardiklis. Tai akiniai TIKRIEMS puošeivoms

 

Sàfilo Grupė, Societá Azionaria Fabbrica Lavorazione Occhiali, gali pasiūlyti visą eilę garsiausių firmų etikečių, tačiau ji turi ir keletą nuosavų. Čia pateikiami prekiniai ženklai atstovauja šiuolaikiškai ir plačiai bazinei kolekcijai. Gražus dizainas ir puiki kokybė visiems – nuo spalvingos ir praktiškos vaikiškų drabužių kolekcijos, nuo madingiausių modelių, skirtų mados žinovams, iki paprastų ir funkcionalių rūbų kolekcijos vyresniems.

OXYDO

Šią kolekciją sukūrė Sàfilos meno direktorius Enzo Sopracolle, kurio vardas yra gerai žinomas akinių dizainerių sferose. Modeliai išsiskiria savo spalvomis, formo­mis bei dydžiais. Ant kai kurių akinių modelių lankelių besipuikuojantis „X" reiškia Oxydo, jaunatviško, dinamiško ir madingo profilio prekės ženklą.

BLUE BAY

Blue Bay - ir šis prekės ženklas yra Enzo Sopracolle kūrinys - tai paprasta ir gera kolekcija. Madingi modeliai, daugybė įvairių formų bei dydžių, plati spalvų gama. Čia kiekvienas atras kažką tinkamo, nors kolekcija yra skirta visų pirma jaunimui.

SAFILO

Klasikinė bazinė akinių kolekcija su „paprastais rėmeliais" - to amžinojo tipo, kuris vergiškai nesivaiko mados tendencijų bei stilių. Sàfilo Junior yra puiki visų spalvų akinių su plastikiniais ir metaliniais rėmeliais kolekcija vaikams. Kita serija yra Sàfilo Glamour - tai madingi, aktualių spalvų akiniai nuo saulės.

CARRERA

Carrera - sportas! Akiniai nuo saulės, apsauginiai akiniai, akiniai lenktyninkams, šalmai ir t.t. Daugelis pasaulinio garso sportininkų naudoja Carrera akinius ir šį prekės ženklą galima pamatyti tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku. Mes ypač didžiuojamės, kad Anja Pärson pasirinko Carrera akinius.